Meyba torna als terrenys de joc de la mà de la UE Sant Andreu. Després de vestir equips històrics i de ser l’elàstica del Dream Team del FC Barcelona, la marca catalana ha decidit apostar pel club quadribarrat. Una decisió que ha estat buscada per la pròpia empresa, ja que entre els seus objectius era retornar amb un equip de Barcelona i que representés “el concepte de club i de futbol popular“, ha declarat la companyia a Relevo.
D’aquesta manera, el club local s’estrenarà a Segona RFEF amb el suport d’una de les empreses esportives més icòniques del país. Des de la mateixa societat han assenyalat que “no s’esperaven aquesta repercussió” amb el retorn als estadis i que, d’entrada, no buscaven vestir a cap dels grans del futbol estatal. A més, ja han assenyalat que el fet que la UESA tingués un acord social amb Open Arms no va fer més que redoblar la seva aposta pel club. De fet, a la nova samarreta el logo de l’ONG que es dedica a salvar vides al Mediterrani lluirà just a sota de la imatge corporativa de Meyba.
La samarreta de la nova temporada ja està a la venda a la botiga virtual, encara que es preveu que aquesta no es pugui començar a entregar als compradors fins al 25 de juliol. Un al·licient que no ha fet més que dotar de valor afegit a la campanya de captació de socis de la UESA, els quals podran seguir gaudint de preus populars malgrat l’ascens de categoria. A parer del president de la UE Sant Andreu, Manuel Camino, l’acord amb l’empresa textil serà molt positiu per totes dues parts: “El patrocini de Meyba ens permet de fer un pas endavant com a Club que acompanya l’ascens a Segona RFEF i l’augment de la nostra massa social”. En data de 15 de juliol l’entitat ja sumava més de 2.500 associats entre renovacions i noves altes (500 dels quals de fora de Barcelona).
Fotografia | UE Sant Andreu