Des d’aquesta setmana passada, l’Oficina d’Atenció Ciutadana que hi ha a Can Fabra ofereix fulletons on els veïns i veïnes de Sant Andreu de Palomar poden tramitar les seves queixes i suggeriments a l’Ajuntament. Tal com assenyala el Districte, la idea és la de “millorar els serveis de l’administració local i els equipaments”.
L’objectiu d’aquest nou fullet és el d’“obrir un espai de participació i interacció amb la ciutadania”. El que busca el consistori amb aquest suport en paper és que “qualsevol veí o veïna pugui transmetre idees, notes i comentaris tant al Districte de Sant Andreu com als diferents serveis públics municipals dels barris”.
En el cas que el ciutadà no es pugui apropar per l’oficina de Can Fabra, també es podrà descarregar el full per internet. D’aquesta manera, a partir d’ara les queixes i suggeriments es podran tramitar tant físicament com digitalment. Segons informa l’administració, en cada full hi ha tres espais amplis per poder escriure les aportacions.
Si més no, la portada del plec ja ha rebut les primeres crítiques. Com acostuma a ser habitual, el missatge “Soc de barri” no ha calat entre veïns i veïnes de Sant Andreu de Palomar.
Vaja,… Aviseu-me quan parleu de poble, i no de barri, (no esteu entenen res!) @StAndreuExpres https://t.co/6rJHnLgh7L
— Xavier G. Freixer (@xgfreixer) 18 de junio de 2017
Fotografia | Fulletons de queixes i suggeriments / AJUNTAMENT DE BARCELONA
“El missatge “Soc de barri” no ha calat entre veïns i veïnes de Sant Andreu de Palomar.”. Ui si, es convoquen manis cada día per la independència de Sant Andreu…