El diari independent de Sant Andreu de Palomar

La immobiliària Si Real Estate reinventa el concepte de ‘visita perfecta’

Contingut patrocinat

Si hi ha alguna cosa que els professionals de Si Real Estate tenen molt clar és que, quan algú busca pis, busca un amor a primera vista. Visitar l’immoble i enamorar-se. Al final, tothom sap que comprar un pis és pràcticament una decisió vital. Una decisió on no només pesa la qüestió econòmica, sinó també la racional i l’emocional. Per aquesta raó, des de la immobiliària de referència de Sant Andreu han decidit revolucionar la manera de presentar els habitatges. La seva intenció: “Oferir als clients tota una experiència en la primera presa de contacte amb l’immoble”.

 

Però… com s’aconsegueix revolucionar un sector tan ancorat en els convencionalismes? “Amb enginy, professionalitat, inspiració i rigor”, avancen des de l’agència immobiliària. Uns ingredients que han esdevingut clau per destacar en un gremi amb tanta competència. En aquest cas, expliquen, un dels ítems que els han ajudat a convertir-se en referència ha sigut la manera de repensar les visites. Fer que allò tan tradicional com visitar un pis, es converteixi en una experiència on analitzar oportunitats i emplaçar a l’interessat a sentir-se com a casa.

“La idea de fons és que l’immoble i els visitants siguin els protagonistes”, expliquen. Un objectiu que entomen com el millor camí perquè l’habitatge tingui la millor sortida al mercat. “El factor clau és fer-lo destacar; mostrar què el diferencia de la resta; aconseguir que el potencial comprador pugui analitzar amb major detall els seus potencials”, enumeren. Una tasca que, en el seu conjunt, defineixen com “la visita immobiliària perfecta”.

Un dels elements que ha ajudat a l’equip de Si Real Estate a dissenyar aquesta nova manera de presentar els pisos és, precisament, la seva experiència en el sector. “Acumulem 20 anys no només d’adaptació constant al mercat, sinó també de formació i d’innovació digital”, afegeixen. Una expertesa que han volgut bolcar envers la satisfacció de compradors i venedors per tal que les operacions sempre siguin un èxit.

“Creiem que la nostra tasca no s’ha d’enfocar només a ensenyar pisos, sinó que ha d’anar més enllà: hem d’acompanyar i assessorar els clients en una experiència que, en cas de fer match, els marcarà la vida”, recalquen. En aquest sentit, la primera visita és clau. “Nosaltres apostem per les visites immersives; no volem que el comprador hagi de tenir la responsabilitat d’imaginar-se tots els potencials del pis, perquè tampoc té cap obligació de ser un decorador o un expert del sector; això ja ho preparem nosaltres prèviament i li expliquem al llarg de la visita”, emfatitzen.

Home Staging, la transformació de l’espai

Si una cosa tenen molt clara des de l’equip de Si Real Estate, és que l’èxit sempre va intrínsecament lligat als trets diferencials. Per aquesta raó, la immobiliària va decidir ser una de les primeres en apostar pel ‘home staging’. Una manera de reformular les visites que es basa a decorar i crear una atmosfera càlida i delicada al pis que es vol vendre. Dit d’una altra manera, reconvertir el que acostuma a ser un pis just abans de vendre’s (buit, estàndard i amb alguns petits desperfectes) en un habitatge cuidat, acurat i que desprengui vida.

Com ho fan? Amb petites intervencions a l’immoble, com pot ser el repintat de determinades parets o la instal·lació d’un mobiliari de mostra, però escollit amb molt de gust. “D’aquesta manera podem fer imaginar al potencial comprador que casa seva podria arribar a ser així d’atractiva i generar el desig de voler viure-hi”, expliquen. “Cada visita que fem volem que sigui una mostra de per què el nostre compromís està intrínsecament vinculat a l’excel·lència; al final el nostre objectiu és superar les expectatives fins i tot dels compradors més exigents”, reblen.

Malgrat tot, des de Si Real Estate són conscients que, perquè es pugui celebrar una visita, cal abans trobar als interessats. Per aquesta raó, des de fa anys l’equip no ha deixat d’invertir i formar-se en l’àmbit digital: “Estem molt orgullosos de poder comptar amb posicionament prèmium als principals portals immobiliaris; aquesta és l’única manera de fer arribar al gruix d’interessats les nostres ofertes”.

Les petites intervencions aconsegueixen dotar als espais d’un ambient més agradable // SI Real Estate

Ara bé, en un portal immobiliari el posicionament no ho és tot, recorden. Hi ha un aspecte que és determinant a l’hora d’entrar pels ulls als potencials compradors: les imatges. “Comptem amb un equip de professionals audiovisuals perquè ens facin el millor catàleg de fotografies dels immobles i ens gravin ‘tours virtuals’ en 360º”. D’aquesta manera, apunten, l’immoble ja no només és diferent de la resta de pisos que hi ha a la venda, sinó que el seu propi anunci a internet ja destaca i surt millor posicionat que tota la resta. “Fins i tot elaborem contingut prèmium per a les xarxes socials, on els nostres professionals fan acurades visites guiades dels immobles”, remarquen.

D’aquesta manera, expliquen, Si Real Estate s’ha aconseguit posicionar com la immobiliària dels compradors i venedors exigents. Per una banda, perquè dediquen les seves dues dècades d’experiència i expertesa a l’hora de publicitar els immobles dels venedors. I, per l’altra, perquè són capaços de trobar el millor habitatge als compradors i fer-los sentir que ja estan a casa seva des de la primera visita.

Des de les oficines ubicades al número 17 del passeig de Torras i Bages (just davant del metro de Sant Andreu), i al número 248 de l’avinguda Meridiana, tot just a tocar de la plaça de Ferran Reyes, els equips de Si Real Estate resten a disposició de totes les persones que volen iniciar una compravenda acompanyats dels millors professionals.

Deixa un comentari

El teu correu no es publicarà.

*

Últimes notícies de Contingut patrocinat

Vés a dalt